ضرورت عزل مدیران و حراست های بی خاصیت در دولت انقلابی و مردمی دکتر رییسی

مام جمعه بهمئی:

◀️ دولت قوی مدیر قوی می‌خواهد آقایان محترم نگذارید مسئولیت‌ها به افراد نااهل واگذار شوند/دانشجو موذن جامعه است باید بیدار باشد.ملاک بیداری او ولایت محوری اوست.

به گزارش پایگاه خبری بهمیی نیوز ،آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان بهمیی با حضور مردم مومن و متدین این شهرستان به امامت حجت الاسلام والمسلمین صلواتی برگزار شد.

خطیب نماز جمعه شهرستان بهمیی در خطبه اول پیرامون اخلاق حسنه و خلق نیکو مطالبی را بیان نمود و منصف شدن به این خصال نیکو را در سایه تقوی و دقت و مراقبت از خود یادآوری کرد.وی در خطبه دوم نماز به بیان اهم مسائل بین المللی،کشوری،استانی و شهرستانی پرداخت و تصریح کرد که

دولت قوی مدیر قوی می‌خواهد آقایان محترم نگذارید مسئولیت‌ها به افراد نااهل واگذار شوند/دانشجو موذن جامعه است باید بیدار باشد.ملاک بیداری او ولایت محوری اوست.

حجت الاسلام در خطبه‌های نماز جمعه بهمئی اظهار کرد:
🔹 در استان کهگیلویه و بویراحمد نسخه التیام بخش دردها و مصائب مردم وحدت و همدلی و کار و تلاش شبانه روزی و تبیین خدمات نظام اسلامی برای مردم و ارتباط با مردم و حضور در بین آنها و عذرخواهی به خاطر وعده‌های عملی نشده و دلجویی از مردم و حاکم شدن گفتمان رئیس جمهور در مدیریت اجرایی در سطوح مختلف استان و مسئولیت دادن به افراد متخصص و توانمند و دارای روحیه جهادی و انقلابی و مردمی و عزل مدیران و حراست‌های بی‌خاصیت است.
🔹حقیقتاً مردم این استان انتظار داشتند بعد از سفر ریاست جمهوری خیلی‌ها با صندلی‌ها خداحافظی کنند اما مثل اینکه بعضی‌ها چک سفید امضا مدیریتی داشتند این دولت شعارش مردم محوری بود مردم این استان نجیب هستند و نجیبانه رفتار می‌کنند پای انقلاب و نظام اسلامی و آرمان‌های امام و شهیدان و ولایت ایستاده‌اند.

شرح خطبه های این هفته:
🔸آنقدر نظارت‌ ها بر مسئولان ضعیف شده که کار به جایی کشیده شده که قصاب‌ ها در این استان یکه تازی می‌کنند
🔸مردم سرنوشت ساز بهمئی در انتخابات به کسی رای بدهید که در تراز انقلاب است
🔸دانشجو بایستی ولایت باور و ولایت یاور باشد.اهل صراحت و صداقت و حق پذیر و عدالت‌ با محوریت قانون اساسی و مطالبه‌گر با همراه عقلانیت باشد.

  • نویسنده : نمازی
  • منبع خبر : بهمیی نیوز