شبکه «المیادین» خبر داد ارتش یمن یک کشتی اسرائیلی با 52 خدمه را در دریای سرخ تحت کنترل خود درآورده است.

به گزارش بهمئی نیوز به نقل از  گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری، عصر امروز (یکشنبه)، از ناپدید شدن یک کشتی اسرائیلی خبر دادند.

شبکه «العربیه» گزارش داد اخباری درباره ناپدید شدن یک کشتی اسرائیلی به نام «گلکسی لیدر» منتشرشده است که ۲۲ خدمه در این کشتی حضور داشته‌اند.

لحظاتی بعد از انتشار این گزارش، شبکه «المیادین» به نقل از منابع آگاه خبر داد نیروی دریایی یمن موفق شده است یک کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ تحت کنترل خود درآورد.

طبق این گزارش، ۵۲ نفر در این کشتی حضور داشته‌اند که همگی دستگیر شده‌اند. المیادین اضافه کرد که خدمه این کشتی و تمام کسانی که در آن حضور داشته‌اند، تحت بازجویی قرار دارند تا تابعیتشان مشخص شود.

مقامات ذیربط رژیم صهیونیستی -تا لحظه انتشار این گزارش- به این اخبار واکنشی نشان نداده‌اند و آن را رد یا تایید نکرده‌اند.

دقایقی بعد از انتشار این گزارش، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد ارتش یمن تا ساعاتی دیگر بیانیه مهمی صادر خواهد کرد.

سرتیپ یحیی سریع، ظهر امروز، تاکید کرده بود که تمام کشتی‌ها با پرچم رژیم صهیونیستی و کشتی‌هایی که شرکت‌های اسرائیلی آن‌ها را اداره می‌کنند یا این کشتی‌هایی که متعلق به این شرکت‌ها هستند، اهداف مشروع نیروهای مسلح یمن خواهند بود.

پایان پیام/